Wilt u meer informatie over onze school dan nodigen wij u van harte uit om eens langs te komen. Een telefoontje of mailtje vooraf vinden we fijn. Via de contactpagina vindt u onze gegevens. Van harte welkom!

Procedure

Onze school maakt onderscheid tussen aanmelding en inschrijving.

Aanmelding: Het kenbaar maken van interesse in een mogelijke inschrijving van uw kind op onze basisschool. Een aanmeldformulier vindt u op deze website. Wanneer u dit ingevulde formulier instuurt, zal de directeur binnen twee werkweken contact met u opnemen voor een gesprek.

Inschrijving: Na het kennismakingsgesprek kunt u het inschrijfformulier meenemen en invullen en aan onze school retouneren. U kunt het inschrijfformulier ook vinden in onderstaand pdf. bestand.

De gegevens van het aanmeldformulier zullen niet verwerkt worden in ons digitaal leerling administratiesysteem. De gegevens van het inschrijfformulier worden wel opgenomen in ons digitaal administratiesysteem.

Bij het inschrijfformulier ontvangt u ook een formulier met betrekking tot de AVG en de privacy van uw kind. U kunt zelf beslissen welke informatie de school voor welke doelen mag gebruiken. Op elk moment mag u deze toestemming wijzigen of intrekken.

Bij de inschrijving zal de leerling ook een 'Dopper' van onze school ontvangen in het kader van onze ECO school en afval beperking.

Aanmelden nieuwe leerling

Geslacht